Stránky

9/23/2013

lust for art: VIKTOR KOLÁŘ

Tento weekend bol jeden z tých úžasných weekendov! 1x party, 2x múzeum, 8x prehliadka a asi 3000 fotiek [ doslovne ]! Takže spokojná som :] Síce som tu chcela postovať všetko chronologicky, ale nedalo mi, musím najprv zverejniť najintenzívnejší zážitok zo soboty! Boli sme v Dome U kamenného zvonu na Viktorovi Kollářovi - toto je fakt pre mňa najkúlturnéjší / najCOOLturnejší zážitok pre tento september! Týpek / dúfam, že sa neurazí za toľkú familiárnosť / fotí presne podľa mojich predstáv, i keď po pár fotkách už som pochopila jeho rukopis  [ čo úplne nemám moc rada ],  ale niektoré fotky boli zo 70.rokov a hlavne z Ameriky - tak to mi úplne stačilo, aby som podľahla :] Naposledy keď som bola na výstave tak tomu chýbalo nadšenie a radosť taká tá prirodzená a hovorila som si, že z tohto umeleckého stereotypu by mi jedine pomohla MOMA, ale zistila som, že je Viktor je dosť v pohode  :] takže definitívne je u mňa v kategórii MUST SEE BEFORE YOU DIE!

A ešte keby náhodou niekoho zaujímali nové projekty a nejaké moje fotky, tak by som mu odporúčala, aby sa pozrel na FashionMAP

A pri pozeraní fotiek počúvajte :]
  PHTS: ja, Barbara & Káťa
SuperS má iba super projekty :]
konfety museli byť samozrejme
konečne ten Intercontinental nejak vyzerá :]
trocha bizarnosti - to ja môžem :]
pripomína mi to úplne JESUS CHRIST LOVES YOU
nie moje, ale lístky na koncerty mám moc rada :]
najlepšia mikina !
po párty takýto sprievodný text moc nepoteší :]
HELVETICA bold ? 
túto knihu už asi 4 roky si chcem kúpiť, ale tá cena ma stále odrádza - ešteže ide čas menín a narodenín :]
totálny /mini/  raj :]

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára