Stránky

12/03/2013

Vernisáž skupinovej výstavy SEXPLICIT

❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒
SEXPLICIT bola pre mňa osobne zvláštna výstava! Mne to príde prvoplánové prepájať sex s umením. Možno to niekoho zaujme, ale ja sa skôr cítim nepríjemne. Uznávam v istom kontexte som konzervatívna a mám rada keď umenie mi poskytuje skôr radosť ako zvláštne pocity. Ale každopádne aj keď nie som úplne naklonená tomuto druhu umeleckého vyjadrovania sa, hodnotím to za obohacujúce. Celá výstava je v Microne čo je taký hybrid medzi kancelárskymi a výstavnými priestormi a v 90.tych rokoch to muselo mať fakt úspech, ale teraz mi to osobne dávalo taký pocit undergroundu :] Najviac sa mi páčil popartový Pasta Oner [ keby náhodou niekto nevedel tak grafitty na Národní Tříde ]! Celkovo pre mňa tak 85%. 
❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒❒
spomínaný Pasta Oner

1 komentár: