Stránky

1/20/2014

Narodeniny Rádia Wave - ACTRESS & RUDI ZYGADLO

Fotiť koncerty presahujúce hodinu a pol vyžaduje nevenovať sa drinkom - lebo keď sa človek stihne venovať tomu aj tomu tak väčšinou je výsledok, že fotky sú úplne nezaostrené a v konečnom dôsledku nie moc použiteľné. Túto sobotu som sa docela dosť obávala výsledného výstupu fotiek, pretože 2 kamoši mali narodeninovú oslavu {ktorým dodatočne ešte raz VŠETKO NAJLEPŠIE a moc dúfam, že si zmeškanú oslavu stihneme vynahradiť}. No dobre, ale idem ku koncertu > oslava narodenín Rádia Wave v Meet Factory. Zahrali si INK MIDGET, RUDY ZYGALDO a ACTRESS [okrem Inka som teda nič nepoznala, ale ďakujem za každý koncert - nebol to síce môj koncertný vrchol, ale dalo sa ]. 







1 komentár:

  1. rudy je skvelý, teda neviem ako naživo ešte som ho nevidela, je mi dosť ľúto, že som túto akciu nestihla, lebo na druhý deň som už cestovala preč z prahy :-/

    OdpovedaťOdstrániť